رفتن به محتوای اصلی

خبرها

برنامه زمان‌بندی جلسات دفاع کارشناسی کامپیوتر دوشنبه و سه‌شنبه 19 و 20 مهرماه 1400

یکشنبه، ۱۸ مهر ۰۰

برای دانلود برنامه زمان‌بندی جلسات دفاع کارشناسی کامپیوتر اینجا کلیک نمایید.

  1. دانشجويان لازم است مستندات پایان­ نامه (در فرمت PDF) که قبلاً به تائید استاد راهنما رسیده است را تا پایان روز 18/07/1400 برای استاد دفاع ایمیل و هم‌زمان برای استاد راهنما سی ­سی نمایند. خواهشمنداست اساتید راهنما از ارسال فایل پایان­ نامه برای اساتید دفاع اطمینان حاصل نمایند. دانشجویان برای ارائه و دفاع از پایان­ نامه خود یک سری اسلاید تهیه و 15 دقیقه برای ارائه فرصت خواهند داشت و فراخور نظر استاد دفاع، آمادگی لازم برای تحلیل، تغییر و اجرا کدهای نوشته‌شده را داشته باشند (در حین ارائه، روشن بودن وب کم ضروری است).
  2. مدیر هر جلسه استاد دفاع می ­باشد و زمان در نظر گرفته‌شده برای ارائه هر پروژه 15 دقیقه است. مدیر جلسه، ارائه شمارا پس از 15 دقیقه قطع می ­نماید و شما به سؤالات استاد دفاع پاسخ می ­دهید. درصورتی‌که پروژه دونفره باشد، هر دو دانشجو  بايستي در ارائه و پاسخ‌دهی به سؤالات مشارکت داشته باشند. بااین‌وجود لازم نیست دانشجويان در يک مکان حضورداشته باشند.
  3. تمام دانشجويان ارائه‌دهنده در هر جلسه ارائه، لازم است از حداقل پانزده دقيقه پيش از شروع جلسه و در کل زمان برگزاری جلسه در جلسه حضورداشته باشند. مدیر جلسه ممکن است در بین جلسه زمانی برای استراحت در نظر بگیرد.
  4. دانشجويان لازم است پیش از آغاز جلسه دفاع از صحت عملکرد سيستم كامپيوتر، ميكروفون و وب کم يا گوشي موبایل خود اطمینان حاصل نمايند.

سلامت و موفق باشید

دبیر کمیته پروژه

مهر 1400