رفتن به محتوای اصلی

خبرها

تمدید زمان تحویل گزارش پیشرفت پروژه کارشناسی و آخرین وضعیت مراجعه دانشجویان به اساتید راهنما

چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۰۰

فایل پیوست (اینجاکلیک کنید) فهرست دانشجویان دانشکده کامپیوتر می‌­باشد که در نیمسال دوم 1400-1399 درس پروژه دارند و پروژه­ آن‌ها توسط اساتید راهنما تائید شده است. برای دانشجویانی که در زمان مقرر به اساتید راهنما مراجعه نداشته‌­اند یا پروژه آن‌­ها مورد تائید اساتید محترم راهنما نبوده است توسط کمیته پروژه استاد راهنما مشخص‌شده است. این دسته از دانشجویان لازم است در اسرع وقت با اساتید راهنما تعامل نمایند، عنوان پروژه این دانشجویان توسط اساتید محترم راهنما به کمیته پروژه اعلام می­‌گردد.

لازم است دانشجویان محترم تا نیمه خردادماه 1400 سه فصل ابتدایی پایان­‌نامه کارشناسی شامل:

  1. امکان­‌سنجی و تعریف پروژه (بررسی و تحلیل کارهای مشابه انجام‌شده در موضوع پروژه و نهایتاً تعریف دقیق پروژه)
  2. ابزارهای مورداستفاده (معرفی ابزارهای مورداستفاده برای پیاده­‌سازی پروژه)،
  3.  تحلیل و طراحی پروژه (رسم نمودارهای Use Case, Activity, Class, Sequence, … و یا طراحی مفهومی، نمودارهای سیستمی، طراحی شماتیک و لیست قطعات و .. یا فراخور موضوع پروژه تحلیل و طراحی مورد تائید استاد راهنما)

را در فرمت فایل پایان‌نامه کارشناسی کامپیوتر دانشگاه سجاد تهیه و به تائید استاد راهنما برسانند. این فایل تا هفدهم خرداد‌ماه 1400 توسط اساتید راهنما برای کمیته پروژه ارسال می­‌گردد و سه نمره از بیست نمره نهایی را دارد.

لازم است پروژه­‌های طراحی سایت حداقل شامل: پنل ادمین، چرخه کاری کامل و کاربرپسند، گزارش‌­گیری، ملاحظات SEO و امنیت باشد.