رفتن به محتوای اصلی

خبرها

فهرست نهایی دانشجویانی که در ترم بهمن 1402 درس پروژه دارند و وظایف آن‌ها و آئین‌نامه درس پروژه کامپیوتر

یکشنبه، ۲۷ اسفند ۰۲

برای دانلود فهرست دانشجویانی که درس پروژه دارند اینجا کلیک نمایید. برای دانلود آئین‌نامه درس پروژه کامپیوتر اینجا کلیک نمایید.  

لازم است تمامی دانشجویان حداقل هر دوهفته یک­‌بار به اساتید راهنما مراجعه و گزارش پیشرفت پروژه ارائه نمایند و برای ادامه پروژه و رفع مشکلات از استاد راهنما مشاوره و راهنمایی بگیرند.

دانشجویان محترم در پایان هفته دهم آموزشی سه فصل ابتدایی پایان‌­نامه  شامل:

  1. امکان­‌سنجی و تعریف پروژه (بررسی و تحلیل کارهای مشابه انجام‌شده در موضوع پروژه و نهایتاً تعریف دقیق پروژه)
  2. ابزارهای مورداستفاده (معرفی ابزارهای مورداستفاده برای پیاده‌­سازی پروژه)،
  3.  تحلیل و طراحی پروژه (رسم نمودارهای Use Case, Activity, Class, Sequence, … و یا طراحی مفهومی، نمودارهای سیستمی، طراحی شماتیک و لیست قطعات و... یا فراخور موضوع پروژه تحلیل و طراحی مورد تائید استاد راهنما) را در فرمت فایل پایان‌نامه کارشناسی کامپیوتر دانشگاه سجاد تهیه و به تائید استاد راهنما برسانند. مراجعات هفتگی به اساتید و ارائه این گزارش 5 نمره از 20 نمره نهایی پروژه را دارد. فهرست دانشجویانی که تائید استاد راهنما را اخذ نموده­‌اند و نمره دانشجو در پایان هفته دوازدهم آموزشی توسط اساتید راهنما برای کمیته پروژه ارسال می­گردد و 5 نمره از بیست نمره نهایی را دارد.

لازم است پروژه­‌های طراحی سایت حداقل شامل: پنل ادمین، چرخه کاری کامل و کاربرپسند، گزارش­گیری، ملاحظات SEO و امنیت باشد.

بهتر است برای پیاده­سازی پروژه­‌های سایت در مقطع کارشناسی، از وردپرس استفاده نگردد مگر با مجوز خاص استاد راهنما، همچنین به واسطه وجود تمپلیت آماده برای سایت‌­های فروش، تائید اصالت پیاده­‌سازی توسط استاد راهنما ضروری می­‌باشد.

دبیر کمیته پروژه 

دکتر امیر باوفای‌طوسی

اسفند 1402