رفتن به محتوای اصلی

خبرها

قابل توجه دانشجویانی که در نیم سال دوم 1400 درس پروژه دارند (فهرست نهایی اساتید راهنما و وظایف دانشجویان)

یکشنبه، ۲۹ اسفند ۰۰

برای دانلود و مشاهده وظایف دانشجویانی که در نیم‌سال دوم 1400 درس پروژه دارند و فهرست نهایی اساتید راهنمای آن‌ها لطفا اینجا کلیک نمایید.

 

در فایل پیوستی که دانلود کردید، دانشجویانی که با رنگ قرمز مشخص‌شده‌اند در زمان‌­های مقرر به اساتید راهنما مراجعه ننموده­اند یا درخواست آ­ن­‌ها مورد تائید استاد نبوده است لذا برای آن‌­ها توسط کمیته پروژه استاد راهنما مشخص‌شده است. این دانشجویان تا پایان فروردین‌ماه 1401 با اساتید راهنما تعامل نمایند و عنوان پروژه را مشخص کنند. برای این دسته از دانشجویان، اساتید محترم راهنما تا اول اردیبهشت‌ماه 1401 فرم تخصیص پروژه را تکمیل و ارسال می‌نمایند.

لازم است دانشجویان با اساتید محترم راهنما تعامل و تا پایان اردیبهشت 1401 سه فصل ابتدایی پایان­نامه کارشناسی شامل:

  1. امکان­‌سنجی و تعریف پروژه (بررسی و تحلیل کارهای مشابه انجام‌شده در موضوع پروژه و نهایتاً تعریف دقیق پروژه)
  2. ابزارهای مورداستفاده (معرفی ابزارهای مورداستفاده برای پیاده­سازی پروژه)،
  3.  تحلیل و طراحی پروژه (رسم نمودارهای Use Case, Activity, Class, Sequence, … و یا طراحی مفهومی، نمودارهای سیستمی، طراحی شماتیک و لیست قطعات و... یا فراخور موضوع پروژه تحلیل و طراحی مورد تائید استاد راهنما)

را در فرمت فایل پایان‌نامه کارشناسی کامپیوتر دانشگاه سجاد تهیه و به تائید استاد راهنما برسانند. این فایل تا اول  خرداد‌ماه 1401 توسط اساتید راهنما برای کمیته پروژه ارسال می­گردد و سه نمره از بیست نمره نهایی را دارد.

لازم است پروژه­های طراحی سایت حداقل شامل: پنل ادمین، چرخه کاری کامل و کاربرپسند، گزارش­گیری، ملاحظات SEO و امنیت باشد.

بهتر است برای پیاده‌­سازی پروژه‌­های سایت در مقطع کارشناسی، از وردپرس استفاده نگردد مگر با مجوز خاص استاد راهنما، همچنین به‌واسطه وجود تمپلیت آماده برای سایت­های فروش، تائید اصالت پیاده­‌سازی توسط استاد راهنما ضروری می­‌باشد.

برای ارتباط با اساتید به صفحه شخصی اساتید در سایت دانشگاه سجاد مراجعه نمایید و از ایمیل‌­های موجود در فایلی که دانلود کردید همچنین از لینک درس پروژه در سامانه مودل استفاده نمایید. ضروری است دانشجویان محترم چندین جلسه مجازی در سامانه مودل و بهره‌­گیری از ادوبی کانکت یا بیگ‌­بلوباتن با اساتید محترم راهنما داشته باشند.