رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پروژه‌هایی که برای ترم تابستان تائید شده‌اند و وظایف تمامی دانشجویانی که در ترم تابستان پروژه دارند - جدید

سه‌شنبه، ۱۱ مرداد ۰۱

برای دریافت پروژه‌های تائید شده توسط اساتید محترم راهنما لطفا اینجا کلیک نمایید.

پروژه دانشجویانی که با رنگ مشکی مشخص شده توسط اساتید راهنما تائید گردیده است.

دانشجویانی که با رنگ قرمز مشخص‌شده‌اند در زمان­های مقرر به اساتید راهنما مراجعه ننموده­اند یا درخواست آ­ن­ها مورد تائید استاد نبوده است لذا برای آن­ها توسط کمیته پروژه استاد راهنما مشخص‌شده است. این دانشجویان تا 18 مرداد‌ماه 1401 با اساتید راهنما تعامل نمایند و عنوان پروژه را مشخص کنند. برای این دسته از دانشجویان، اساتید محترم راهنما تا 20 مردادماه 1401 فرم تخصیص پروژه را تکمیل و ارسال می‌نمایند.

لازم است دانشجویان با اساتید محترم راهنما تعامل و تا 27 مردادماه 1401 سه فصل ابتدایی پایان­نامه کارشناسی شامل:

  1. امکان­سنجی و تعریف پروژه (بررسی و تحلیل کارهای مشابه انجام‌شده در موضوع پروژه و نهایتاً تعریف دقیق پروژه)
  2. ابزارهای مورداستفاده (معرفی ابزارهای مورداستفاده برای پیاده­سازی پروژه)،
  3.  تحلیل و طراحی پروژه (رسم نمودارهای Use Case, Activity, Class, Sequence, … و یا طراحی مفهومی، نمودارهای سیستمی، طراحی شماتیک و لیست قطعات و... یا فراخور موضوع پروژه تحلیل و طراحی مورد تائید استاد راهنما)

را در فرمت فایل پایان‌نامه کارشناسی کامپیوتر دانشگاه سجاد تهیه و به تائید استاد راهنما برسانند. این فایل تا 29 مرداد‌ماه 1401 توسط اساتید راهنما برای کمیته پروژه ارسال می­گردد و سه نمره از بیست نمره نهایی را دارد.

لازم است پروژه­های طراحی سایت حداقل شامل: پنل ادمین، چرخه کاری کامل و کاربرپسند، گزارش­گیری، ملاحظات SEO و امنیت باشد.

بهتر است برای پیاده­سازی پروژه­های سایت در مقطع کارشناسی، از وردپرس استفاده نگردد مگر با مجوز خاص استاد راهنما، همچنین به‌واسطه وجود تمپلیت آماده برای سایت­های فروش، تائید اصالت پیاده­سازی توسط استاد راهنما ضروری می­باشد.

برای ارتباط با اساتید به صفحه شخصی اساتید در سایت دانشگاه سجاد مراجعه نمایید و از ایمیل­های جدول ذیل همچنین لینک درس پروژه در سامانه مودل استفاده نمایید. ضروری است دانشجویان محترم چندین جلسه حضوری یا مجازی در سامانه مودل و بهره­گیری از ادوبی کانکت یا بیگ­بلوباتن با اساتید محترم راهنما داشته باشند.